妄想日記 2020/09/12

気がついたらお金持ちになっていました!! (笑)

今日も銀行口座に3,583,565円が入金されていました

本当にいつもありがとうございます!

天の恵みに感謝します。

めちゃくちゃうれしいです!!

最高に幸せです。

I am very happy

I get money in my bank

thank you very much.

I appreciate for God.

i'm glad to see you.

I get money in my account.

thank you so much. 

If you want to speak English,you speak Smart phone every day.

If you want to go new line, you can speak NEW LINE.

英語でスピーチをすることができました。

毎日スマホに向かって英語のスピーチをしているので、英語がかなり上達しました!

本当にありがとうございます。

英語の勉強をこれからもしていきたいと思います。

いつもありがとうございます。